Xulu13

La Gran Correguda 2013
Xulu ve de quan el Miquel del Vici Bici m'ho diu sempre que ens veiem. Quan una vegada fent-li en un reportatge al Josep Mª Sanz i Beltran, va dir que ser Chulo és un arte. Per això,quan feia de Lampista la senyora Mari em deia Artista. I quan estava a l'Hospital de Sant Pau, al passar l'infermer estant a Físsio. Sempre em deia Valent. I un hivern com un altre, anant amb samarreta i pantaló curt pel carrer del Rec, un noi al creuar-se amb mi, em va dir: Xulu!!


La Gran Correguda 2013

Amb el Tanga enganxat al cul.Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!


dijous, 6 de setembre de 2018

Xulu


Xulu,i Fardant amb les Ray-Ban de l'Òptica Duran de Santa Eulàlia de Ronçana,comprades a l'Enric Duran i Gelabert.

Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

divendres, 13 de desembre del 2013

Número 13

Va ser quan jugant a basket de jove.Que amb quatre anys jugant amb el número 13 a l'esquena,tan sols vaig fer una cistella de dos punts.

Em vaig quedar ESTUPEFACTA  de tanta il·lusió.Va ser desorbitant,una Alegria.

Ahahaha.....ahahaha.....ahahaha.....!!

Però.....

Ahahaha.....ahahaha.....ahahaha.....!!

I.......

Ahahaha.....ahahaha.....ahahaha.....!!

I el triple,no va arribar a tocar aro.

Ahahaha.....ahahaha.....ahahaha.....!!

Però.....

Ahahaha.....ahahaha.....ahahaha.....!!

I.......

Ahahaha.....ahahaha.....ahahaha.....!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada